Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868
Title: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПРИСЛІВНИК» У 7 КЛАСІ
Other Titles: INTERACTIVE TEACHING METHODS IN THE PROCESS OF STUDYING THE TOPIC «ADVERB» IN 7TH GRADE
Authors: Липовецька А. І. / Lypovetsʹka A. I.
Keywords: Морфологія, прислівник, метод навчання, інтерактивні методи навчання. /
Мorphology, adverb, method of teaching, interactive methods of teaching.
Issue Date: 2020
Publisher: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Citation: Липовецька А. І. Інтерактивні методи навчання у процесі вивчення теми «прислівник» у 7 класі. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 212−217.
Abstract: У статті охарактеризовано методику вивчення частин мови у закладі загальної середньої освіти. Обґрунтовано особливості вивчення прислівника. Розкрито сутність поняття «метод навчання». Проаналізовано методи навчання на уроці української мови. Розкрито сутність поняття «Інтерактивне навчання». Наведено приклади інтерактивних методів навчання під вивчення теми «Прислівник». Акцентовано увагу на перспективності інтерактивних методів навчання. / The article characterized the methodology of studying parts of the language in general secondary school. Substantiated features of the study of the adverb. Analyzed methods of teaching at a lesson of the Ukrainian language. Revealed the essence of the concept «Interactive learning». Given exapmles interactive methods of teaching, when learning a topic «Adverb». Accentuated an attention on perspectives interactive methods of teaching.
URI: http://dspace2.regi.rovno.ua:8088/jspui/handle/123456789/1868
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Педагогіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник студ. наук. праць 13-212-217.pdfЛиповецька А. І. Інтерактивні методи навчання у процесі вивчення теми «прислівник» у 7 класі318,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.