Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/225
Title: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Authors: Васильчук Анастасія
Keywords: Інтерактивні технології, інтерактивні вправи, форми інтерактивного навчання, методи.
Interactive technologies, interactive exercises, forms of interactive learning methods.
Issue Date: 2017
Publisher: Збірник студентських наукивох праць. - № 1 (7). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 202. - С. 5-11.
Abstract: У статті досліджено особливості використання інтерактивних технологій навчання у навчальному процесі на уроках мови в початковій школі. Розглянуто методи, форми інтерактивного навчання. Розкрито, що на сучасному етапі найбільш вживаними педагогічними термінами стали особистісно-зорієнтоване навчання, нетрадиційні форми науково-методичної роботи, інтерактивні технології. Обґрунтовано, що більшість нетрадиційних форм науково-методичної роботи тісно пов'язані з використанням інтерактивних методик. // In the article the features of interactive learning technologies in the educational process at the language lesson in elementary school are investigated. The methods, forms of interactive learning are explored. At this stage, the most commonly used terms are student-centred education , non-traditional forms of scientific and technical work, interactive technology. Furthermore, it should be noted that the most non-traditional forms of scientific and technical work is closely related to the use of interactive methods.
URI: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/225
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Педагогіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Васильчук.pdf429,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.