Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/361
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОСПОДАРЮЮЧИХ СУБ’ЄКТІВ
Authors: Парчун Зоя
Keywords: Маркетинг, методи маркетингу, конкурентоспроможність підприємства, логістика.
Marketing, marketing methods, enterprise competitiveness logistics.
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 37-41.
Abstract: У статті досліджено специфіку маркетингу та логістики у підвищенні конкурентоспроможності організацій на усіх ринках. Уточено поняття «предмет логістики». Виявлено, що важлива роль стратегії маркетингу полягає в тому, що вона дозволяє оглянути всі види діяльності, що мають відношення до залучення і збереження споживачів. // It is considered the specific of primary method of marketing and logistics in enhancing the competitiveness of organizations in all markets. It is clarified the concept «object of logistics». It is found that the important role of marketing strategy is that it allows inspecting all activities related to the attracting and the retaining customers.
URI: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/361
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Економіка, фінанси та менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Парчун.pdf552,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.