Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/660
Title: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ О. ЗАЧИНЯЄВА ЯК ВЗІРЕЦЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Authors: Марчук О. О.
Keywords: Психологія, педагогіка, орфографія, система навчання.
Psychology, education, spelling, learning system.
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - № 2 (10). - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 382 с. - С. 94-101.
Abstract: У статті досліджено основні постулати психолого-педагогічної системи навчання О. Зачиняєва на прикладі вивчення орфографії; розглянуто пропозиції педагога щодо залучення під час опрацювання нового навчального матеріалу всіх проявів людської психіки; обґрунтовано, що положення системи навчання, запропоновані О. Зачиняєвим, залишаються актуальними і можуть бути використані у сучасній середній школі. // The author analyzes the basic tenets of A. Zachynyayev’s psycho-pedagogical training system on the example of spelling; teacher’s proposals on attraction in preparing new teaching material all forms of the human psyche are considered; it is justified that the provisions of the training system proposed by A. Zachyinyayev remain relevant and should be used in the modern school.
URI: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/660
ISBN: 978-966-7359-71-3
Appears in Collections:Педагогіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Марчук О. О.pdf445,01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.