Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/860
Title: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ТА СПІВТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ
Authors: Сойко І. М.
Keywords: Вчителі, молодші школяри, розвивальне навчання, технологія.
Teachers, juniors, developmental teaching, technology.
Issue Date: 2015
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (14). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 470 с. - С. 301-308.
Abstract: У статті досліджено особливості розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах співпраці та співтворчості вчителя і учнів. Розкрито, що система розвивального навчання передбачає викладання українсь¬кої мови у початкових класах загальноосвітньої школи таким чином, що учням пропонується засвоїти спершу загальні наукові поняття, а згодом – часткові. Обґрунтовано, що це дозволяє школярам за допомогою вчителя шляхом самостійного і групового дослідження явищ робити науково обґрунтовані висновки. // This article deals with the peculiarities of development of the creative personality of juniors in terms of teachers and pupils’ collaboration and joint creative work. The system of developmental teaching foresees first of all teaching of Ukrainian language in primary classes of secondary school so as the pupils are asked to learn the first general scientific concepts, and then - partial. It gives possibility to do scientific-based conclusions, orientate in educational material with the help of the teacher by means of independent and group investigation of phenomena.
URI: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/860
ISBN: 978-966-7359-77-5
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та внз. 2015. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Сойко І. М.pdf641,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.