Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/901
Title: ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Authors: Пагута Т. І.
Keywords: Естетичне виховання, молодші школярі, образотворче мистецтво, музика, природа, трудове навчання.
Esthetic education, younger schoolchildren, arts, music, nature, handcraft.
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (15). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 211 с. - С. 111-119.
Abstract: В статті розкрито, що в останні роки зросла увага до проблем теорії і практики естетичного виховання як засобу формування всебічно розвиненої, духовно багатої особистості. Показано, що від вирішення проблем, які пов’язані з естетичним вихованням, багато в чому залежить подальший розвиток культури особистості. Обґрунтовано, що естетичне виховання особливо важливо здійснювати в найбільш сприятливому для цього молодшому шкільному віці. Досліджено роль навчальних предметів в естетичному вихованні молодших школярів. // In recent years, there has been increasing attention to the problems of theory and practice of aesthetic education as means of formation of all-round, spiritually wealt hyperson. The further development of the individual culture largely depends on the solution of problems related to aesthetic education. Aesthetic education is especially important to perform in the most favorable of the primary school age. The article shows the role of subjects in the aesthetic education of younger schoolchildren.
URI: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/901
ISBN: 978-966-7359-77-5
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та внз. 2016. Вип. 1 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Пагута Т. І.pdf439,98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.