Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСойко І. М.-
dc.date.accessioned2018-05-12T10:07:31Z-
dc.date.available2018-05-12T10:07:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-77-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/905-
dc.description.abstractУ статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку мовлення і мислення першокласників. Показано, що розвиток мовлення і мислення у процесі навчання грамоти посідає вагоме місце, адже набутий учнями у початковій школі досвід дасть змогу ґрунтовно і поглиблено узагальнити їхні знання з мови, розвивати вміння і навички мовленнєвої діяльності. Обґрунтовано, що, в ефективному навчально-виховному процесі, засвоєння дитиною знань, умінь і навичок здійснюється в єдності із всебічним розвитком її особистості. // The article deals with the psychological and pedagogical peculiarities of the first-graders speech and thinking development. Development of speech and thinking in teaching literacy takes an important place, because experience obtained by pupils at elementary school allows generalize their knowledge of language fully; develop skills and abilities of speaking. The child’s acquisition of knowledge, skills and abilities are carried out in unity with all-round development of the individual during effective educational process.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (15). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 211 с. - С. 148-157.en_US
dc.subjectПсихолого-педагогічні особливості, навчання грамоти, навчально-виховний процес, мовлення, мислення, початкова школа.en_US
dc.subjectPsychological and pedagogical peculiarities, educational process, speech, thinking, teaching literacy, elementary school.en_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І МИСЛЕННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та внз. 2016. Вип. 1 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Сойко І. М.pdf444,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.