Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/971
Title: СИСТЕМА МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ
Authors: Коваль В. В.
Keywords: Система методологічних підходів, методологічні принципи наукового дослідження, історико-педагогічний процес, система фізичного виховання.
Methodological approaches, methodological principles of scientific research, historical and pedagogical process, the system of physical education.
Issue Date: 2017
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (17). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 218 с. - С. 64-70.
Abstract: В статті обґрунтовано сукупність методологічних підходів і засобів, що створюють методологічну систему дослідження розвитку фізичного виховання учнів навчальних закладів професійно-технічної освіти відповідно до концептуальної теоретичної бази та специфіки історико-педагогічної проблеми. Обґрунтування та використання будь-якого поєднання запропонованих підходів визначається особливостями об’єкта та предмета дослідження, специфікою завдань, які вирішуються на різних його етапах. // The article substantiates the set of methodological approaches and means, which create the methodological system for studying the development of students’ physical education for vocational-technical educational institutions according to the conceptual theoretical framework and specific historical and educational problems. The rationale and use of any combination of the proposed approaches is determined by the features of the object and the subject of the study, the specifics of the tasks that are being solved at its various stages.
URI: http://dspace.regi.rovno.ua:18080/jspui/handle/123456789/971
ISBN: 978-966-7359-77-5
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та внз. 2017. Вип. 1 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Коваль В. В.pdf572,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.