Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/996
Title: | РОЛЬ МИСТЕЦТВА В ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА |
Authors: | Пагута Т. І. |
Keywords: | Естетичний розвиток, мистецтво, молодший школяр, художнє слово, музика, архітектура, театр, кіно, живопис. Aesthetic development, art, junior pupils, artistic expression, music, architecture, theatre, cinema, painting. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (16). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 276 с. - С. 186-195. |
Abstract: | У статті досліджено роль початкової школи в естетичному розвитку особистості молодшого школяра; розкрито особливості молодшого шкільного віку щодо сприймання засобів мистецтва; обґрунтовано значення мистецтва як засобу естетичного розвитку молодшого школяра; показано вплив художнього слова, архітектури, музики, театру, кіно, образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва на естетичний розвиток молодших школярів. // In the article the role of the primary school in the aesthetic development of a primary school child personality is investigated; the features of primary school age in relation to perception through art are disclosed; reasonable value of art as a means of aesthetic development of younger pupils is substantiated; the author reveals the impact of artistic expression, architecture, music, theatre, cinema, fine arts, decorative and applied art on the aesthetic development of primary school children. |
URI: | http://dspace.regi.rovno.ua:8080/jspui/handle/123456789/996 |
ISBN: | 978-966-7359-77-5 |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Пагута Т. І.pdf | 608,87 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.